Måndag..

Vad dålig jag är på att blogga.. Men så här är det, idag vaknade jag inte försen klockan två(!?), när det inte är någon som väcker mig så sover jag hur länge som helst. Klev iallafall upp då och hann inte med så mycket innan det var dags att laga middag. När vi hade ätit så åkte jag och pappa till mormor en stund och sen gick vi över till Monika och Rickard en stund. Så var hemma kring åtta och då var jag tvungen ställa mig och baka för hade lovat pappa det :) När det var färdigt så såg jag lite av spårlöst och nu sitter jag hära.

Imorgon är planen att kliva upp strax innan tio iallafall för imorgon är det faktiskt 85% solförmörkelse klockan tio. Vad jag har hört iallafall? Så tanken är att jag sa ta pallrat mig upp tills då. Men nu hade jag tänkt se Har ni hört ryktet om Morgans.. Hörs efter filmen och medans bjuder jag på två roliga bilder min syster har fotat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0