Lööördag

Vad dålig jag är på att uppdatera.. haha :) Men iallafall ids inte dra dagarna jag inte har skrivit så myk om nu.. Vaknade inte försen kring ett idag, det är lite av en katastrof faktiskt.. Eftersom att skolan börjar på måndag och då måste jag ta mig upp halv sju.. Inge bra det hära men det ska nog gå. Vaknar inte av mig själv och ingen väcker mig.. Och när jag vet att jag inte har bråttom upp till något så slår jag alltid av väckarklockan i sömnen när den ringer.. Inge bra alls..

Iallafall så har jag  varit ute sen jag vaknade tills nu, gjort lite allt möjligt.. Nu ska jag ta och kika runt lite hära och sen får vi se.. Hörs alltså lite senare!

Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-02-20 @ 19:17:29
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0