21. Ett annat ögonblick

Eeeh ja, vad ska man skriva? Men om jag ska välja ett att skriva om så ska måste jag nog välja Idol. När jag och Clara var och kollade på Idol i Arcus.

Vi kom till arcus kring tre tiden och ställde oss då i kö. Köerna var ju såklart ute och det var svinkallt och jag har alldeles för lite kläder på mig för det. Tror nog aldrig jag har frysit så mycket i mitt liv alltså. Vi fick stå ute och vänta i nästan tre timmar innan dom öppnade så vi fick gå in. Eller vi sprang in, där inne fick vi stå i en till kö i ungefär en halv timma innan dom släppte in oss till våra platser. Var lite kaos när alla kom springades och alla ville ju ha dom bästa platserna. Vi fick iallafall grymt bra platser. Vi hade inga framför utan en gång där alla idolerna gick så man var ju verkligen mitt i allting. Precis bakom oss satt juryn, det var lite sjukt faktiskt! Man kunde höra hur dom satt och pratade med varann där haha :) Ca 5 m framför oss var scenen..

Det var så maffigt att sitta där och bara kunna sträka ut handen när idolerna sprang förbi och ta på dom. haha! Det var absolut en av dom galnaste kvällarna i mitt liv måste jag säga.. Är dom i luleå iår igen så vet jag vem som kommer vara där iallafall!



Min favorit var ju också där och sjöng i reklamerna! :) :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0