Ullared

Nu har jag precis käkat en god middag och ska ta tag i svenska uppgiften. Att skriva ett hyllningstal! Får väll se hur det går med det. Sen ska jag ta och kika lite snabbt i matte boken eftersom att jag har matte prov imorgon..! Och hinna duscha innan klockan åtta då det ä Ullared! haha.

Jag har faktiskt vart på Ullared en gång. För några år sen, 2007 tror jag att det var. Kommer ihåg att man fick åka ett mini tåg från parkeringen till varuhuset, eller det är ju som en mini by där också. haha rätt gulligt faktiskt :) Sen var det sjuuuuukt mycke folk där inne så man fick tränga sig som bara fan. Och köerna till provhyttarna var enorma! Men blev faktiskt lite förvånad över kvalitén på grejorna vi köpte där. Köpte en jacka och ett par ridbyxor och lite annat. Och för typ 100 kr förväntar man ju sig inte att det ska hålla längre än en månad? haha. Men dom är faktiskt hela ännu och dom skönaste ridbyxorna jag har. (Hade, har slängt dom nu eftersom att jag inte rider längre).

Ullared, hiss eller diss? Hiss av mig iallafall, faktiskt!

Iallafall, nog om det och in i skrivandet av mitt hyllningstal!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

öööööööhh hiss

2010-09-20 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0