Tisdag

Slutade 25 över två så mormor hämtade mig och skjutsade hem mig. Har bland annat fått lite information om gymnasiet osvosv.. Kan inte säga att man blev nå klokare på det iallafall.. Snarare med förvirrad.. Ingen aning längre om vad jag vill gå, finns ju så många saker och välja på. Och vars jag vill gå osv..

Skrev även matte prov och jag måste säga att jag tror inte det gick så himla bra faktiskt.. Tyvärr! Men det återstår ju att se om det var bra eller inte. haha ;D

Ikväll är det idol så det blir de att bänka sig framför. Även läxläsning ska göras också.. Kanske finslipa lite på mitt tal eftersom att vi inte lästa upp några idag så jag hinner ju!


Kommentarer
Postat av: Sajmun

Idol är toppen! :) Följer du det? :)

2010-09-21 @ 16:48:24
URL: http://sajmuns.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla min blogg och var med i min tävling som håller på tills på fredag :D

2010-09-21 @ 17:59:19
URL: http://malinewelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0