Tisdag

Sådär, har precis kommit hem från skolan. Började med tre långa tråkiga lektioner efter varann. Gjorde bland annat IQ test på no'n. Men tänker inte säga vad jag fick, men smart är jag ju såklart. Sen har vi haft skolfoto.. För första gången någonsin fick jag sitta ner.. Har alltid varit bland dom längre i klassen med mina 1,70  men tydligen inte längre! Väntar nu bara att få skolkatalogen och få se hur det blev. Kan inte tänka mig att det blev särskilt bra faktiskt..

Sen matte då.. Fick tillbaka mitt matte prov jag skrev förra veckan och det var en stor besvikelse faksitkt.. Mitt FÖRSTA VG nånsin.. Blev faktiskt riktigt besviken på mig själv över det.. Hade ju hoppats på mvg som jag alltid har fått annars.. Men det var mest bara slarvfel så jag kan bara skylla på mig själv!

Farmor hämtade oss efter skolan och nu är hon här och ska byta lite gardiner. Jag ska ta och kika runt efter en ny väska och förhoppningsvis hitta någon jag gillar och klicka hem den. Sen ska jag ta itu med lite läxor osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0