home sweet home

Äntligen hemma då. Rätt så skönt. Pappa hämtade upp mig på skolan och så handla och sen hem. Det är faktiskt lite irriterande att gå skola så pass långt hemifrån. Plus att vi har 1 mil tills närmsta busshållplats/station som är Töre. Rätt så fast känner man sig faktiskt.

Nåväl, ska ta och skriva ihop ett hyllningstal till svenskan, laga mat. Duktig som man är så gör jag faktiskt det rätt så ofta. Tycker det är rätt så kul faktiskt. Och inte för att skryta eller så men jag tycker faktiskt att jag är rätt bra på det också. Övning ger färdighet, brukar man inte säga så? haha.

Men vi syns senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Sveinfrida

Keep up the good work.

2011-03-09 @ 17:50:52
URL: http://sveinfrida.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0