Heeemmmmmaaaa!

Äntligen hemma säger jag bara! Eller kom hem för ca en timma sen och har hunnit käka pizza. Oxfile, lök och beasås, mumma! Ända maten på hela dagen bortsätt från en macka.. Klev iaf upp före fan i morse och så drog vi till stallet. Dum som man var så hade man ju lovat att hjälpa till så då är det bara att hålla det eller hur?

Har iallafall suttit i ett rum på typ 3x2 meter i princip hela dagen och snackat i en mickrofon. Kul. Nja, varmt och äckligt, ingen vettig mat, jobbiga ponny mammor som kommer och gnäller, strul med alltinng, strykningar hit strykningar dig ändringar hit och ändringar dit. Har vart extremt mycke gorm idag så är gode  less nu kan jag säga...

Lite förvånad faktiskt över att min röst har hållit ändå, men nog känns det att man har snackat hela dagen. Nu ska jag iallafall ta alla mina medeciner och krypa ner under en filt i soffan och se en film. Grymt trött och slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0