stress...

Gud vad allt känns stressigt just nu! Hinner verkligen inte med att blogga något förutom så här från telefon. Iallafall, efter att jag hade slutat så hämtade farmor mig så for vi till stan. Hittade mig en kort kavaj precis det jag letade efter också. Skit snygg kommer bild någon dag då jag har tid med de ! Sen gick vi på österns pärla och åt. Riktigt gått! Sen satt jag hos henne ett tag innan mamma kom och hämtade mig. Går efter det färgat både hennes och min systers hår, satt på lösnaglar på mig själv och nu har jag precis lagt mig i sängen och ska se en film. Känner att jag håller på att bli sjuk också och det är verkligen inte bra! Nåja jag försöker slänga in ett inlägg imorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0