Shopping sugen!

Känner att jag måste ta mig in till stan en dag i veckan... Hur jag nu ska ha tid med det kan man ju undra. Blir ju borta Fredag em till söndag em, Får bli imorgon kanske? Behöver (vill ha) nya skor ja det är väll den stora anledningen. Ska kolla lite på hårfärger också.. Tycker det är dags för en förändring på den fronten. Men vet inte vad jag vill ha för färg, någon ljusare brunt tror jag. Fårse... Klickade nyss hem två plagg från topstreetwear iaf, inga märkvärdiga saker, en HUMÖR tröja och ett par mjukisar. Hoppas att de hinner komma ja innan fredag iallafall.. Tror nog det, dom brukar vara ganska snabb dära! :) Kan komma med bild senare...

Tur att man har pengar, annars skulle jag bli demprimerad.. På riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0