promenad/pn/utveckligssamtal

Jaa man kan undra vars det där med mobilbloggningen idag kom? Ja jag har inte haft tid med det helt enkelt. + att jag inte har gratis internet i telefon så det kostar endel att vara inne hela tiden vilket jag är så pengarna på telefonen räcker inte så länge precis. Måste springa och fylla på den imorgon. Iallafall har inte hänt mycket intressant på skolan som är något att skriva om iallafall. Nu ska min syrra ut och rida så jag tänkte följa med och gå istället. När jag kommer tillbaka sen ska jag damsuga mitt rum och sen ta en pn innan utveckligssamtal ikväll.. Låter väll kul? Eller så inte.

Men vi hörs på en timma ungefär ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0