Personalmöte/middag

Nu är jag äntligen hemma! Blev inte många timmars sömn i natt precis! Har suttit på personal möte i ca 6-7 timmar... Och nej, det var inte så tråkigt som det låter! Det var faktiskt ganska så intressant och bra att få vara med. Efter det så har vi spelat boul också. Ett spel jag i princip aldrig har spelat förut och kan väll inte säga att jag var så himla bra iaf! Fick en medalj (fick iofs alla) och ett present kort på Clas Ohlssons på 200kr.

Sen fick vi god middag med för rätt som var nå creme fraich rom och något annat. Sen potatis gratäng och oxfile till varmrätt, riktigt gott! Sen fick vi någon choklad kaka med glass och bär till efterrätt. Sen skulle alla andra dra vidare ut på krogen och liten som man då tyvärr är så for jag hem istället. Har ju lyckats gå och dra på mig en satans förkylning till också. Morgondagen kommer jag inte att göra mycket, ska ta och ligga i soffan och ta det lugnt hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0