hmm!?

Har fått den äran att få ett inlägg på min syrras blogg! Eller ära och ära...? Det är nog inget possitivt i det! Snarare dåligt! När man läste vad hon hade skrivit undrar man ju om hon är riktigt frisk!? Det är då inte något hon har fått av mig... (aa) haha. Det där med agressionssvårigheter stämmer ju såklart inte! Eller inget bevisat iallafall, mamma sa för en dag sen att hon skulle köpa mig en boxningssäck som jag kan slå och avreagera mig på när jag blir arg ist för på min syrra.. Men tro mig, det är roligare och slå henne! Sen LA med bil? haha, det finns inte ens olika klasser på det sättet! hahah... Och ja jag har ridit men slutat för ca 6 månader sen, för ja offroad är roligare!

Haha, där har ni lite klarheter i det puckot skrev! haha, här har ni FEEEET JÄVLA LÄÄÄNK till inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0