Uppdatering från huvudstaden!

Har precis kommit till hotellrummet och mina fötter värker som aldrig förr! Har inte gjort annat än att vandrat idag känns det som.. Har fått med mig lite saker tillbaka iallafall, fast förvånandsvärt lite faktiskt! Men ska fortsätta en runda på stan imorgon också så det kommer väll! :) Ska släng upp lite bilder på det jag har handlat och sen ska jag byta om, blir middag strax och sen bio tror jag, blir ju iofs bio imorgon också men vi kände för att ta en bio ikv också! haha.. Mitt i allt shoppande tog vi oss en lunch på Pizza hut också!

Jag och pappa har varit på en långpromenad genom gamla stan också..Blev riktigt kallt nu sista tiden så vi tog tunnelbanan tillbaka till hotellet! Slänger upp bilderna i ett annat inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0