tripp till älvsbyn...

Har precis kommit hem. Kan väll inte säga att det var så himlandes roligt på ab nian. Förutom att halva stall gänget från råneå var dära, det var ju kul :D Följde mest med för att se till att min syster inte handlar så jävulst mycket, lite pengar måste ju bli över till mig!? Men jag lyckades nog inte så bra tror jag, det blev några tusen lappar som försvann dära. haha.. Jag köpte iallafall bara en mössa till mig själv (mamma betala iofs..) eftersom att jag inte behöver några ridkläder precis :)



Från Kingsland och den kostar ca 600kr.

Var och handlade på maxi sen, passade på att köpa hårfärg så att jag skulle slippa betala den själv. haha ;D Man får inte vara dum! Blir rött igen, utväxten har börjar bli allt för synlig så det är i stort behov av att färgas.. Vill egentligen inte ha rött hår längre även fast jag passar ganska så bra i det, men vet inte riktigt vad jag vill ha istället så får bli rött tills jag har besämt mig. haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0