Torsdag


Kom nyss hem från skolan... Varit en jäkla seg dag, kanske för att jag har varit gymt trött.. Eftersom att jag och matilda har varit så duktiga och gjort klart tyska grejen så hade vi inget vi kunde göra på lektionen så vi la oss i sofferna och läste/lyssnade på musik.. Var inte långt ifrån att jag somnade, fick verkligen ansträng mig för att hålla ögonen öppna! Men Matilda lyckades inte med det utan somnade, så jag och hanna lät henne ligga där och sova ;D så söt som hon var!

Iallafall, ska ta tag i packningen nu då eftersom att det inte finns någon tid till det imorgon. Planet går ju före fan..Så ska ta och slå på musik och packa, låter väll skoj? Eller så inte, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0