Tisdag

Ingen tid för blogga något idag heller. Dålig stil det hära. Började iallafall bra idag, försov mig inte! Sen hade vi ju då no prov på förmiddagen, en dryg timma innan jag var klar med det. Slutade med skriv kramp i armen och sidorna fulla i text både fram och baksidan. Ganska nöjd faktiskt och trots så mycket skrivandes så kommer jag på saker jag glömde få med.. Attans! På so'n fick vi också tillbaka en inlämnings uppgift som det stod ett fint litet MVG på! Det är jag faktiskt glad över, så mycket tid jag hade lagt ner på det, eller inte mycket kanske, hade fått ihop fyra data skriven text iaf. Stolt tjej.

Sen så visade det sig att det inte var ordnat någon skjuts hem för oss så vi fick vänta en stund på den, och det är istid ute! haha. Sen väl hemma har jag varit ute i stallet, hjälpt syrran när hon skulle rida och varit ute och gått lite med våran annan lilla söta ponny. Hon är ju inte ridbar och kan ju inte bara gå i hagen, det är ju tråkigt! Sen har jag suttit och tränat teori. Har ju prov på torsdag morgon på det så ska rå plugga så jag klarar det och slipper fara dit och skriva fler gånger. Känns ju onödigt!

Så nu hade jag tänkt slå igång en bra film och lägga mig och se den. Sen imorgon ska jag försöka att inte försova mig, det vore ju ett +! Hör imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0