Tisdag

Hej på er alla! Har inte haft tid till datorn något försen nu idag...Skolan var iallafall seg som vanligt... Fick tillbaka två prov och duktig som man är så stod det ju MVG på båda! Sen direkt efter att vi slutat så gick jag till gymmet och körde ännu ett sten hårt pass..Och tränigsvärken har då gjort sig känd... Tror jag tar en vilo dag imorgon tycker jag har förtjänat det faktiskt!

Nu efter att jag har kommit hem så hoppade jag in i duschen och käkade middag osv. Har även stoppat upp jul stjärnor osv i fönstren :)

Kommentarer
Postat av: Williamsara

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-12-09 @ 13:31:20
URL: http://williamsara.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0