tillbaka nu!

Har kommit tillbaka från bion och den var riktigt bra! Fast inte lika bra som ettan fast ändå bra! :) Var himla kul och träffa ellinore och nattis också! Träffar dom aldeles för sällan! Vi var också och käkade middag. Var en jäkla massa folk på alla resturanger och folk ut genom dörrarna men så tillslut hittade vi en liten resturang efter Svea vägen. Dom hade inte direkt den mat vi var ute efter man det fick bli den ändå!

Åt något som skulle vara creps? Modell större kanske? haha, hade kräftor och lax i min med rom sås! Har ätit godare men det var helt klart gott iallafall!

Efter att vi kom hem har jag och syrran försökt packa väskorna lite, iallafall börjat! Imorgon när vi far till globen måste vi ju checka ut så därför har vi packat dom idag så vi ska slippa det imorgon tänkte vi :) Och...Vi fick sätta oss på väskan för att få igen den! Så man kan ju undra vars vi ska få plats med det vi kommer köpa imorgon!? Måste nog köpa en väska imorgon kanske? haha!

Nu ska jag iallafall lägga mig och se Solsidan, jag och pappa köpte ju lite filmer idag och några dvd-boxar! Perfekt att det set nu då :) Hörs imorgon innan vi drar till globen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0