snabb uppdatering!

Har verkligen inte haft tid till att skriva något.. Försov mig(inget ovanligt) i söndags morse så fick lite brottom till frukosten sov så hade inte tid att slänga upp något inlägg. Sen var på globen på förmiddagen och sen vandrade vi runt lite på stan ända tills det var dags att ta tåget till arlanda. Sen så blev vårat flyg försenat så kom hem först efter elva igår och då var jag då så trött så jag somnade med en gång!

Idag har vart lite kämpigt också, pigg är man ju inte direkt! Men ska strax äta middag och sen blir det nog gymmet ikväll. Skönt! Köpte föresten lite saker på söndagen, men har inga bilder på det. En svart/guldig addidas tröja och en parfym var det enda. Nä föresten en väska också, eller en ''bag''. Hade nog inte fått med allt på flyget hem annars!

Men slänger upp ett inlägg sen när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0