resfeber? Nej tror inte det...

Äntligen hemma! Har packat klart iallafall nu, hoppas väll att jag har med mig tillräckligt mycket och ändå så att jag får plats med lite nya saker hem sen! Men tror nog det ska gå! Har iallafall vart till stallet och lämnat hästarna där. Först vägrade någon av dom att gå in i transporten så fick stå ute i kylan säkert 20 min med lina osv innan dom gick in.. Har varit förbi till mormor och lämnat hunden dära också. Det är en jäkla procedur för att vi ska kunna åka bort en helg. haha!

Nu ska jag iallafall försöka sova på ett tag eftersom att man ska upp före fan imorgon... Slänger kanske in ett inlägg senare! Tvivlar på att det blir något imorgon innan vi far, men datorn hänger såklart med ner så kommer lite uppdatering från huvudstaden också! Ska försöka få med mycket bilder :) Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0