pepparkakor!

Jag och lillasyster har nyss gjort årets första pepparkakor, nu känns det verkligen som om det är Jul snart!

Iallafall, kom från skolan för ett tag sen. So provet gick verkligen inte alls bra och det var faktiskt riktigt svårt... men så kan det gå ibland, sista lektionen var iallafall jägarexamen och det är så gryyyymt tråkigt måste jag säga, riktigt tråkigt! Är ju inte det minsa intresserad heller. Vecka 49 ska vi iallafall skriva teori prov som jag absolut inte kommer att klara eftersom att jag inte har brytt mig att hänga med på lektionerna alls. men om jag av någon mysko anledning skulle klara det så fortsätter jag nog med J ex efter jul också annars kommer jag att byta bort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0