Måndag

Hej på er! Har verkligen inte haft tid till att sätta mig vid datorn någonting alls. Började med att jag försov mig, börjar verkligen bli en vana nu! Ingen bra vana haha. Blir alltid sur när jag måste stressa så där mycket på morgonen och sen kollade jag på termometern också, -15grader då ville jag bara vända och sova vidare.. Usch.

Efter skolan så hämtade mormor oss så satt hos henne en stung och pluggade lite till provet. Sen åkte jag hem därifrån med pappa och fortsatte plugga... Det blir så när man är ute i god tid, dvs dagen före provet! Har suttit i ca 3 timmar med läxan idag. Men känns faktiskt som om jag kan det rätt så bra.

Nu är då min hjärna så slut så tänkte mest spela lite gh osv resten av kvällen. Kanske slänger in ett inlägg lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0