läxoor...

Ligger just nu i sängen med musik i högtalarna och so boken framför mig... So prov imorgon alltså, känner att jag inte alls kan det så  bra som jag hade velat..Fast att jag har tränat! Iallafall, matte provet idag gick iallafall bra! Tur det iallafall..

Efter att vi slutade skolan idag så blev det att vänta på bussen till kalix och sen ta den dit. Gick upp på mammas jobb och så åkte vi på posten och tog ut mitt am-kort. Som absolut ingen får se, det är inte snygg bild på det precis! haha...muppigt som fan! Sen åkte vi iallafall och handlade och sen hem. och är är jag nu! Intressat jag vet.. Men ska fortsätta plugga nu och sen avsluta kvällen med lyxfällan!  Hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0