jag lever, faktiskt!

Hej på er! Har verkligen inte haft tid till att sätta mig framför datorn något. Eller, jag tar mig inte tid till det. Har haft fullt upp med att träna teori och var ju då och skrev teoriprovet för am kortet idag, och klarade det! 59 av 65 poäng, det är inte dåligt ska jag säga. Är riktigt stolt över det! Pappa blev nog nästan mest glad, han har köpt tårtbottnar så han ska göra en tårta. haha :)

Så mycket mer har det väll inte hänt som är något att skriva.. Har mest bara legat och pluggat typ. Nu ska jag leta fram nå kläder jag ska ha på mig på idol imorgon och sen ska jag ta och göra en skylt till mig och clara som vi ska sitta och vifta med! haha ;) Ni kommer garanterat inte missa oss, men hoppas bara det inte blir några närbilder. Finns ju risk för det när man sitter längst fram! haha.

Men ska ta och göra det nu så kanske jag slänger in ett inlägg senare om jag har tid. Ha det så bra så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0