IDOL!

Hej på er alla! Var ju som sagt på Idol igår och det är det sjukaste, maffigaste, roligaste jag någonsin har gjort! Vet inte hur jag ska beskriva det, det var helt sjukt! Jag vill dit igen.!

Iallafall, pappa släppte av oss dära kring tre så fick stå i kö ute i 2,5 timmar och frysa arselet av oss för det kan jag säga att vi gjorde! Har aldrig frysit så mycket i hela mitt liv tror jag, hade ju bara tights och en jacka på mig i princip.. Sen halv sex släppte dom in oss i foajen så då fick vi stå där en halv timma och höra lite på derast genrep innan dom släppte in oss. Vi fick iallafall sjukt bra platser, platserna närmast scenen var ändå reserverade så vi skyndade oss mot juryn då istället. Rakt framför dem till och med, som ni kanske såg i tv endel? haha..


Sen så fivk vi sitta i ca 2 timmar innan det började men det var faktiskt inte så farligt. Dom spelade ju musik och när det började närma sig hade dom lite underhållning och sen..Det jävlart bästa på hela kvällen! GEIR KOM IN OCH SJÖNG! Satan så bra han var och bra platser som man hade gick han bara några cm ifrån oss! Nä han var grymm, det var ju för han jag köpte  biljetterna så det var ju jäkla bra att han var där då. Geir

Sen så började det då äntligen, det var grymt bra drag och bi skrek och apploderade som cp'n. Bara tur att vi inte är hesa idag! haha...Sen under reklamerna var ju sassa, linda varg och daniel där och sjöng också! Sen när Jay sjöng och även när Olle sjöng så lyckades man ju ta på dom när dom gick förbi! haha!

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, det var en jäkla kväll, bästa på bra mycket länge! Helt sjukt bra, 1000000 gånger bättre än hemma i soffan!

Men iallafall, nu ska jag ta och äta någonting har inte ätit sen lunch igår...Slänger upp mer bilder sen om jag får igång kameran och har dött... Hör senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0