Hemma från bion!

Jag och mamma såg Unstoppable och pappa och syrran gick och såg Jackass i 3D. Måste säga att filmen var gryyymt bra! Riktigt jäkla spännande! Den tycker jag absolut att ni borde se!

Men iallafall, innan det var vi och åt på en jätte mysig resturang här i närheten. Kommer inte ihåg vad den hette, något med London iaf!

Prövade på att äta grillad svärdfisk på spätt. Det var riktigt gott faktiskt! Prövgick även med mina nya skor, har en del ont i fötterna kan jag säga. Har inte gjort annat än att gå hela dagen i princip! Blir väll samma imorgon :) Men nu hade jag tänkt att jag ska kika runt lite och se om vi hittar något intressanta affärer att gå till imorgon och sen ska jag hoppa i duschen! Sen kan jag säga att jag ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0