helt slut...

Kom precis hem från gymmet. Körde ett stenhårt pass och är helt slut nu..Vaknas träningsvärk tror jag! Fast..Träningsvärk är bra värk. Är det inte så man säger?

Iallafall åkte förbi stallet en snabbis när jag hade tränat och nu är jag då hemma. Väntar på att duschen ska bli ledig så man kan hoppa in där och den göra sängen sällskap... Är förbannat trött, är det något man är efter en hel helg i stockholm så är det då inte pigg!

Imorgon blir det ju då skolan som vanligt först, sen ska ja på gymmet en sväng igen och sen hem, ska ta och läsa igenom min novell och kanske ändra lite små saker i den så jag slipper tänka mer på den sen.. Nä vet ni vad, nu ska jag gå och banka på badrums dörren en aning så hon skyndar sig lite där inne ungen..Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0