heheh...



Madde kom precis hem från globen (som ni ser bakom mig). Hon håller på att visa upp alla saker hon har köpt. Alla hennes pengar är slut och egentligen skulle vi bara till globen först imorgon! haha :)
Men jag har...

..mina pengar kvar! haha, fast har ju mer än så ;) Har faktistk aldrig haft en 1000-lapp! haha muppigt kanske, men har aldrig kontanter längre typ bara på kortet!

Iallafall, vi ska börja bestämma resutrang på ett tag sen dra iväg och äta. Blir bio med favvosarna ikväll, Paranormal Activity 2! Jag är skit taggad jag menade RÄDD!
Varning kommer ett inlägg med lite väl störda bilder strax! heh, jag och min syster är lätt roade när vi har tråkigt om jag säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0