1. Presentera mig själv


Jag föddes 27 mars 1995 på BB i Boden. Jag är 170 cm lång och går i nian på Råneskolan..

Redan när jag var 5 år började jag att rida på ridskola och blev såklart fast i ridningen. 2003 alltså när jag var 7 år fick jag och min syster våran första ponny som vi sen lärde oss rida ordentligt på. Efter det har jag haft många olika ponnyer och tävlat en del. Fast har haft endel otur också, lite skader på både mig själv och på hästarna som har gjort det hela lite jobbigare. Slutade iallafall med ridningen och sålde min sista häst i Maj 2010. Nu är det offroad som är det jag vill göra! Det berättar vi mer om en annan gång!

Mitt än så länge 15 åriga liv har haft både upp och ned gångar. Jag har gjort mycket dumt i mitt liv om man säger så. Man behöver mara gå mindre än ett år bakåt i tiden för att förså varför. Endel privata saker jag ej kommer att ta upp här i bloggen. Saker jag verkligen skäms över just nu, men inte förstod då. Jag skämns över saker jag gjort, det gör jag men jag har också lärt mig saker av det. Man lär sig av sina misstag säger man väll?

Just nu så försöker jag att lägga mycket krut på skolan för att kunna komma in på det gymnasium jag vill och kunna göra det jag vill senare i livet. På min fritid gör jag inte särskilt mycket om jag ska vara ärlig. Jag har precis kommit igång med att träna.

Jaa gud vad svårt det här var, skulle kunna skriva sidvis men det går ju såklart inte.. Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva just nu..Så vi avslutar hära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0