you make it so easy when you show me the truth

Lång dag idag, vilket betyder dålig uppdatering. Nu är jag iallafall hemma, kom hem för en timma sen ungefär. Har precis ätit middag så blir nog bara ta det lugnt resten av kvällen, är helt slut och trött så skulle nog kunna sova ståendes. Började jobba 07.15 idag och vi var riktigt snabba så var tillbaka 10.40 på mejeriet redan så lossade vi åde och sen var vi klara 11! Fanns inget ogjort som behövdes göras heller så det var bara att sluta. Men då skulle jag ju åka hem med pappa som var på mejeriet då. Men han var ju såklart inte färdig + att vi fick vänta på en bil som var 2 timmar sen för att lasta på det den hade med sig på umebilen å allt gorm. Så det tog sin tid innan jag fick ta mig hem kan jag säga! 6 timmar efter att jag slutat var jag hemma. Så glad man blir då, verkligen!

Men nu är jag äntligen hemma iallafall. Har ätit middag och bytt bort arbetskläderna och så. Men har inte tid och sitta här hela kvällen har lite saker att göra och sen ska jag avsluta med en riktigt skön dusch innan jag kryper nerhär i soffan med datorn. Hade tänkt ungås med några ikväll men det hinns inte med + att jag snart somnar.. ojoj alltså.

Nu ska jag kila vidare, hörs ikväll. Kommer några bilder osv då! :)
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Jo <3 Han fick en spark mellan benen, där grabbar så gärna inte vill ha sparkar, så vi var tyvär tvungna att ta bort honom, då han inte skulle behöva lida.

Men han har haft ett långt bra liv utan tidigare skador <3

2010-06-25 @ 09:21:16
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0