Tisdag

hm, fick nästan fundera på vilken dag det var. haha, börjar redan se dåligt ut! Iallafall, har faktiskt inte gjort någonting alls idag. Klev upp där kring 12 tiden och tog och åt nå frukost åde sen kika lite tv. Såg en film, bra var den faktiskt också! Men såklart har jag ju glömt vad detn heter. Typiskt.. Sen började det en svensk film så kikade typ halva av den å sen var det visst någon som råkade somna. Hmm.. Vaknade väll ca 2,5 timmar senare! Där for den dagen, ja men nästan.

Har nyss käkat middag åde. Ska ta och gå ut och tömma och städa ur ''hästdelen'' i hästbussen. Blir ju å sälja den nu i sommar eftersom att jag har slutat rida så vi behöver inte den längre. Ska måla den ut och invändigt också så tjänar man sig lite pengar där också. Har ju faktistkt sommarjobb också. Börjar visseligen 5 på morgonen så det var ju mindre bra. Men än är det någon vecka kvar tills jag börjar.

Iallafall. Nu ska jag ta och gå ut och fixa det dära då.
Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0