Stressig dag!

Gud har abslout inte hunnit skriva någonting idag. Har inte suttit ner och tagit det lugnt på hela dagen försen nu känns det som! Började med att jag klev upp klockan fem. Och ja, jag älskar att kliva upp den tiden, eller så inte. Drog iväg till mejeriet strax innan sex så var där kvar över. Då var det bara att börja lasta och sen for vi. Var tillbaka strax efter elva så vi käka lunch och sen lasta tomgods till snabbgrossen och fara dig och lämna och hämta nytt. Lossa det på mejeriet och sen slutade jag som egentligen men blev inte riktigt så. Hjälpte pappa med att lasta upp en av umebilarna med tomgods och sen  lasta den andra ume bilen också. Lite sånt dära i någon timma. Sen fick vi skjuts så vi kunde hämta bilen som var på verkstan och sen åkte vi på maxi på storheden och handlade. Fick bära en jävla massa blomsäckar som mamma skulle ha. Sen äntligen fick man åka hem!

Sen väl hemma blev det käka middag och sen har jag och pappa börjat bygga på nya garderoben så har hållt på med det i någon timma nu också. Men nu hade jag inte tänkt göra så himla mycket resten av dagen. Ska ta och duscha och sen sova i princip. Blev ganska sent igår. Somnade inte försen kring ett någon gång.

Föresten så kan min uppdatering bli lite dålig dom närmaste dagarna eftersom att min dator har helt blivit tokig. Måste in med den på lagning eller köpa ny. Fårse. Så får sitta vid pappas dator just nu för det mesta.

Jojuste, igår såg jag denna film. Måste vara 100:e gången jag har sett den men man får skratta lika mycket varje gång! haha. Om ni inte har sett den så är den helt klart värd att se!


Nä det där blev ett himla långt inlägg. Nu funderar jag på att hoppa i duschen! :)
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0