riktigt tidsfördriv alltså!

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat. Medans..

KÄRLEK
Gillar du någon nu
? joo
Gillar du att vara singel? jo
Gillar någon dig ? - det vet jag inte
Har du haft sex med hon/han du gillar nu? nej, tyvärr
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? nää?
Har du någon kille/tjej på G just nu ? hm nja
Är avstånd ett problem ? jo till viss del
Är det viktigt för dig att han är snygg ? nja, men ett plus
Måste han/hon ha samma intressen ? nej
Kommer du alltid att vara singel ? förhoppningsvis inte
Har du bra självförtroende ? ibland

DÅLIGA TIDER
Har du druckit alkohol? -jo
Har du rökt på / knarkat? - nej
Hur ofta festar du? - så ofta jag kan
Vad gillar du att dricka? - öl
Har du skurit dig? - men nej
Har du bra självförtroende? - ibland
Hur mår du egentligen? - bra
Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - vem har inte gjort det

DÖD/LIV
Har du varit på begravning? - joo
Isåfall, vilka ? - släktingar, osv
Har någon nära dig dött? - nej
Hur vill du dö? - smärtffritt
Vill du dö? - nejj
Har du någon gång varit på dop? - inte annat än mitt eget
Isåfall, vilka? -
Gillar du livet? - tillräckligt
Vem som står nära dig fick senast barn? - ingen aning

Vill du ha barn, och hur många? - ingen aning,

DU

Vart bor du? - siknäs
Vart går du i skola? - råneå
Är du snygg? - bedöm själv
Är du nöjd med ditt utseende? - rätt så
Vad gillar du mest med dig själv? - jadu,
Och vad vill du ändra på? - vet inte riktigt
Vad heter du? - malin
Gillar du ditt namn? - jodåå
Vad gör du på fritiden? - det jag känner för


Kommentarer
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, naglar, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör och nagelteknolog.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A



2010-06-22 @ 18:00:11
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0