My oh my

Hade ju som tänkt dygna inatt för att ställa tillbaka dygnet lite för ska nog upp och jobba imorgon. Men det gick inte alls så bra. Började med att jag såg denna film:
This is it. Riktigt bra faktiskt, men det är väll för att jag tycker att Michael Jackson är grymt bra! Sen efter det såg jag:

Dumpa honom! Var väll ganska bra, har ett svagt minne av att jag har sett den förut också. Lite konstig var den men rätt okej.
Direkt efter den började en skräckis på samma kanal så var ju bara tvungen se den då också. Fast egentligen gillar jag inte alls skräckisar! Dom är för.. läskiga! haha.

Friday the 13th. Faktiskt ganska så bra. Men en skräckis dock. Inte mina favoriter allså.
Den slutade kring halv tre så då slog jag på en till film.

Wallander - Indrivaren. Älskar alla dessa filmer, även Beck filmerna! Så såg den hära som slutade kring fyra någon gång, men då hade jag inga bra filmer kvar och se och på tv var det ganska så dött så gick och la mig och ställde ist väckar klockan på halv tio eller något sånt. Tänkte att jag kan ju faktiskt inte sova hela dagen! Men.. Som vanligt så slog jag bara av när det ringde och så somnade jag om! Vaknade alldeles nyss. Inte bra kan jag säga! Vet inte rikitgt hur det ska gå med att somna i tid i kväll.

Nu ska jag nog iallafall ta och hoppa i duschen, sen plocka ihop lite i mitt rum, damsuga där och så. Sen får vi se vad klockan är och vad man hittar på! Juste, pappa skulle fixa så jag får ett nytt sim-kort ist för det jag har som är oaktiverat. Så jag får tillbaka mitt gamla nummer mest troligt. Får vänta någon extra dag men aja det går det också.

Syns sen!
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för din kommentar i min blogg :) har nyss kikat på din blogg och den var jätte mysig :)

2010-06-21 @ 14:33:49
URL: http://annaaliiljaa.blogg.se/
Postat av: Linda Olofsson

sv; tack! Detsamma.

2010-06-21 @ 14:47:11
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0