Jag vill...

• Fixa mina naglar! Tror jag ska ta och slösa några slantar på det och göra något fint!


• Gå och se Volbeat i höst! Fyfan vad grymt det hade varit.. Kan ju tänka mig att man inte får vänta allt för länge med att beställa biljetterna isf..


• Dra till stockholm i sommar! Bara slösa en massa jäkla pengar, gå på grönan osv. Hade ju inte precis suttit helt fel kan jag som säga!



...Skulle kunna fortsätta hur lång som helst.. Men något kul måste man ju hitta på, det är ju bara sommar 2010 en gång!

Kommentarer
Postat av: Hermannalbertine

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-11-17 @ 11:10:09
URL: http://hermannalbertine.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0