haaalebop


Äääntligen säger jag ju som bara. Har vart utan telefon sen i fredags för jag som är så himla duktig har ju tappat bort mitt sim-kort. Eller jag la det någonstans och kommer fan heller ihåg vars det var. Har då vänt upp och ner på hela mitt rum men kan inte hitta det.. Jävla irriterande!  Så det vart lite svårt att få telefonen att fungera då.. ;p Beställde iallafall ett nytt i fredags och fick just ett mejl om att det är skickat nu! Tack gode gud alltså. Passade på att byta till halebop när jag ändå var tvungen skaffa nytt. Har tänkt göra det länge men aldrig blivit. Så nu får vi väll hoppas att det kommer åtmínstonde på onsdag, imorgon var väll för myk begärt kanske.. hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0