Grattis pappa!

Har aldeles nyss kommit hem från jobbet för idag.. Började tidigt som fasiken idag så är ganska så trött ska jag be att få tala om. Men jobbet var ungefär som vanligt inte så mycket intressant att skriva om det precis.

Men nu hinner jag faktiskt inte sitta här och skriva fast jag gärna skulle! Min pappa fyller nämligen år så ska hjälpa till lite med maten som för övrigt blir grillat + potatisgratäng! :) Sen ska jag hjälpa å plocka ihop lite här hemma och damsuga. Släkten kommer väll hit senare ikväll och käkar tårta åde. Sen blir det då direkt i säng för mig. Tidig morgon imorgon också! Men hinner säkert slänga in nått inlägg ikväll också så ni  får ha de så bra! :) Lämna gärna några komentarer! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia♥

har lagt till dig din tur ;)

2010-06-24 @ 01:12:00
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: jenny

haha ja men så kan det juh vara =).finns juh så himla många fatnastiska plagg nu när det är sommar=)

2010-06-24 @ 15:06:35
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0