första dagen avklarad!

Äntligen kommit hem från jobbet! Lite trött är man efter att ha klivit upp alldeles för tidigt imorse och tidigare lär det bli imorgon! Suck. Men det blir ju money, det är ju aldrig helt fel! Åkte med Calle till sundom sen och fikade med farmor och sen skjutsade hon hem mig.

Har fått min simkort fixat nu. Det ville ju inte fungera igår så pappa åkte in och pratade med dom på jan hanssons idag så dom fick göra något i datorn och nu funkar det igen! Skönt är ju det kan jag säga. Resten av dagen kommer att ägnas åt följande; hjälpa min syster att baka, laga middag, duscha och sen blir det nog sova skulle jag tro. Väckaren ringer 05,00 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Ska vi följa varandra på bloglovin'? :=)

2010-06-22 @ 16:20:13
URL: http://bytanya.blogg.se/
Postat av: Tanya

Har lagt till dig nu! Din tur :D

2010-06-22 @ 16:28:21
URL: http://bytanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0