00.24

En sista uppdatering för ikväll kanske? Man vet aldrig. Var iallafall på en liten promenix här tidigare idag. Sen inte gjort så myk. Dragit fet chillen helt enkelt. Syrran ska få en ny häst fick jag höra också. Då är det inte mer än rätt om jag får en ny bil också! Och det ska vara nu. Ska få en till hösten, men vill nununu! Ja ni förstår.. Som alltid när man längtar efter något!

Mamma tipsade mig om att tjäna lite exta pengar i sommar, ( förutom sommarjobbet ). Hon tyckte jag skulle ta och skriva några noveller och skicka in? Hon påstod att man fick hyfsat betalt för det.. haha. Ja man vet aldrig, kanske jag tar fram min författar-hjärna och skriver lite? Knappast troligt, menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0