We no speak americano

Kom precis in genom dörren. Jag och Ellinore har vart ut på en promenad, duktiga vi två är :) Gick iallafall till vitträsket och hoppade på bryggorna, nä men vi gick dit. Var där ett tag och tog det chill, prata massa och så. Träffar ju varann så sällan så då har vi så himla mycket att prata om! Ska se  om jag inte kan fixa så jag kan dra ner till henne någon gång i höst!

Iallafall vi har sett en film också, skriver dom den imorgon orkar inte göra det nu. Måste försöka sova nu, ska upp kvart i fyra och börjar kvart i fem. Jag vet att ni verkligen är avundsjuka.. haha.

Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej! Nu är det dags att gissa kändisen i min blogg :) Rätt svar vinner en länkning :)

2010-07-24 @ 12:50:12
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0