Uppdatering!

Oj vilken dålig uppdatering det har vart på dom sista dagarna.. Men det är för att våra släktingar har vart här uppe och dom är ju här så sällan så man  vill ju som ta reda på all tid man får. Men kan ta det lite snabbt vad vi har gjort.

Igår; Vaknade där på morgonen av att det var världens jäkla oväder. De oskade och levde rövarn kan man ju lugnt säga! Kring tolv tiden åkte jag iallafall till farmor, fast drog förbi töre först och hämtade ut min telefon.

 Sen har farmor fixat mina naglar och sen blev det middag hos henne. När vi kom hem så kom Ellinore och nathalie hit så vi tog det chill och såg film och spela kort. Kring fem tiden slocknade då jag iallafall vet inte när dom andra somnade.

Jag vaknade kring ett idag så klev upp och så gick jag och nattis ner och käkade frukost medans elly fortsatte sova den jäveln ;p haha :) Sen såg vi en film och spela lite kort igen och väkte ellinore. Sen har jag och nattis bakat choklad muffins också, helt bra blev dom för en gång skull också. haha :) Sen gick dom och då har jag suttit och pillat lite på telefonen.. Fört över lite saker och sånt.

Nu hade jag tänkt sätta mig i soffan med dom andra och sen ta och städa lite där uppe, haha vi lever om rätt mycket så det ser ut som fan har var där just nu. Kanske kommer upp några bilder ikväll också. Har två filmer som jag filmade på bussen påväg hem från stan. Där får man se 08'ornas vardag, haha :)


Kommentarer
Postat av: R

Snygg telefon, har funderat på Xperia jag också, men har inte slagit till än, hur fungerar den? Är du nöjd?



Kram

2010-07-29 @ 18:12:27
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

sjukt snygg mobil :D

Ha en toppen bra start på fredagen!

2010-07-30 @ 14:17:08
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0