Shopping

Äntligen tid för att skriva lite. Är inte alls så länge sen jag kom hem från stan. Var ju och jobbade först. Slutade kring ett ungefär så då kom mamma och hämtade mig så fick jag byta om på hennes jobb och sen åkte vi in till stan. Hittade massa fint, kommer bilder på det sen! Det bästa var ju att man slapp betala något själv. Alltid bra att ha sin mamma med sig på stan!

Sen mötte vi upp pappa så gick vi och käkade på max. Sen till hemmakväll och hyrde lite filmer. När vi kom hem så har jag blekt håret på min syrra. Sen inte så mycket mera. Dom är här och drar ström idag igen så det är en jäkla röra.. Jobbar imorgon också, sen heeeelg! Gud vad det ska bli skönt :) Hoppas vädret bara håller i sig!

Kommentarer
Postat av: R

Åh, Max är så himla gott :) nu blev jag grymt sugen på hamburgare trots att klockan snart är åtta på morgonen, haha.



Hoppas att du lägger upp bilder på shoppingen snart!

Kram

2010-07-16 @ 07:59:37
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: R

Åh, Max är så himla gott :) nu blev jag grymt sugen på hamburgare trots att klockan snart är åtta på morgonen, haha.



Hoppas att du lägger upp bilder på shoppingen snart!

Kram

2010-07-16 @ 07:59:38
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0