Reason to cry

Ja vad ska man säga om dagen.. Den sög. Vädret var åt helvete och humöret i botten. Ja det säger nog det mesta skulle jag tro. Samma blir det nog imorgon, blir fast här i hålan, så länge jag inte tänker stiga upp klockan sex? Å då finns det ändå inget att göra så. Får väll hoppas på vädret imorgon så man kan sola lite! Har ni lite och göra får ni hemskt gärna titta för bi!

Ja vad har jag gjort idag då? Vart ute på promenad, men en av våra katten roade sig med att följa efter så det var ju bara att gå tillbaka med henne. Och sen kom den andra katten efter när jag gick iväg igen så då var det ju bara vända igen.. Då gav jag upp! Sen har jag sett två filmer, skriver om det strax! Min syrra har bakat en kladdkaka också som faktiskt inte var så god.. haha.

Glöm inte att följa min blogg via bloglovin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0