Onsdag

Oj förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna. Men jobbar ju på dagen och sen har det ju vart så himla fint väder så då vill man ju inte slösa bort den tiden med att sitta vid datorn. Nåväl, igår jobbade jag till två tiden någon gång sen hämtade pappa mig och så åkte vi hem. Åt middag och så och sen drog vi iväg långt bort någonstans till någon by och skulle kolla på en sak. Men det vi skulle kolla på fanns inte längre kvar så då blev det att åka hem igen. Var väll hemma kring halv tio typ då blev det lite tv och sen sova!

Idag då, klev upp klockan sex och drog iväg på jobbet. Kom hem kring tre tiden igen och då blev det att slipa och måla stegarna till jeepen. Äntligen var då det gjort, har tänkt göra det himla länge nu! Men nu är det gjort. Sen har vi ätit middag och inte så mycket mera. Blir inte så mycket annat ikväll skulle jag tro, upp och jobba imorgon också. När jag slutar funderar jag på att dra en tripp runt stan och kika lite. Eller ja, vänta på att mamma ska sluta jobba kanske det blir så då får man väll passa på att dra ett varv runt stan. Men får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag iallfall kila ut i det fina vädret och inte sitta här inne! :)
Ska försöka slänga in ett inlägg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0