Now and forever

Har precis kommit hem. Har jobbat först, var rätt så jobbigt med tanke på att jag är rätt förkyld. Men ska stå ut två dagar till nu bara så har man sommarlov på riktigt sen! Gud så skönt det ska bli. Pappa hämtade mig när jag hade slutat iallafall och så åkte vi och lämnade igen några filmer på hemmakväll och sen hyrde vi några nya.

Sen åkte vi på max och åt. Känns inte så bra det hära, korvgubben igår, max idag. Nä det är inte alls bra. Sen hem och så när vi kollade påsten så hade fläkten till min dator kommit så då åkte vi tillbaka till töre och hämtade den. Så nu håller pappa på att skruva ihop min dator. Hoppas den nu fungerar med det dära. Har tagit över min syrras dator just nu känns det som. haha.

Skulle inte tro att det händer så mycket annat ikväll, måste sova.. Kättjäkeln väckte mig ju mitt i natten och kunde inte somna om efter det, + att jag är så förkyld så då är det ännu svårare att sova. Kanske slänger in något inlägg lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0