Mååla

Vad duktigt jag är nu, som sitter här och skriver. Fast har inte särskilt mycket att komma med. Sen jag skrev sist har jag målat lite till, eller ja bättrat på det jag gjorde tidigare. Sen har jag kikat på lyxfällan. Herregud hur endel har det alltså, haha. Nog ska man då vara glad att man har det som man har det ;)

Just nu är det en norsk film som står på shemat, dom håller på att dra en massa el på övervåningen och donar och låter så inte kan man sitta där och se inte. Nä får bli nere då och hoppas att dom är klara snart så man får krypa ner och se en film i sängen ist. Eller kanske framförallt sova, ska ju på och jobba imorgon också.

Men ni får ha det så bra! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0