Lördag

Goodag alla! :) Har precis kommit hem från råneå. Klev upp kring 11 tiden och hoppade direkt i duschen sen käkade jag frukost. Precis då började en bra film så fastnade ju såklart i den! Sen åkte vi till råneå och tog ut pengar som jag ska ge till pappa osv. Sen har vi vart förbi hos mormor ett tag.

Ikväll blir det att fara ut och äta med familjen. Pappa tyckte att vi (jag) hade vart så duktiga och städat så han tyckte vi skulle göra det. Haha det lönar sig att vara duktig! Vädret är ju så jäkla pissigt också. Har för mig att det regnade på pdol förra året också, lyckat för dom!

Men vi hörs när jag kommer hem ikv!


Kommentarer
Postat av: Angelica

råneå? :) vars bor du?

2010-07-31 @ 20:34:43
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0