Godmorgon

Har precis vaknat typ. Gud så trött jag blev igår kväll alltså, bara på en gång! Jag och Ellinore åkte iallafall till Råneå en sväng, vilket var rätt så onödigt. Händer ju som inget i den byn om man säger så. Spelar ju ingen roll om hela byns befolkning är ute, ändå dött och tråkigt. Nä men vi vart rätt less på at alla var så tråkiga så vi drog till Shell och hyrde en film och sen åkte vi hem. Började kika på filmen men den hann inte mer än att starta så somnade jag! ojoj säger jag bara, sen vaknade jag när den var slut och då gick jag och la mig. Somnade nästan med en gång måste jag då säga.

Men nu är man utvilat iallafall, slönt är ju det. Vet inte vad jag ska hitta på idag, blir väll att vara med Ellinore  sen får vi väll se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0