Godmorgon

Gud vilket jäkla piss väder! skittrist. Har verkligen sovit som en stock inatt! Min telefon har ringt flera gånger under natten och jag har inte vaknat fast att telefonen ligger precis bredvid. Brukar alltid vakna av den..! Haha. Men bra var ju det behövde ju få sova.

Har iallafall hunnit äta frukost och sett en film tsm med mamma och pappa. Skriver om den senare då. Nu ska jag ta och plocka ihop lite i mitt rum och sen vet jag inte riktigt. Regnet förstör ju allting! Började se en skräckis igår men jag var tvungen byta. haha, jag hatat verkligen att se skräckisar själv! Ska nog ta någon med mig och se den ikväll istället!

Men nu ska jag fortsätta här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0